Fitness

Czas trwania zajęć:
60 min
  • Body ball

img3
Zajęcia, na których pracuje się nad równowagą, kondycją oraz wzmocnieniem całego ciała przy użyciu dużych piłek.

 

Ćwiczenia z piłką są bardzo skuteczne. Pozwalają na trenowanie konkretnych mięśni, wzmacniają kręgosłup, pomagają w przywróceniu prawidłowej postawy ciała. Body Ball to bardzo przyjemna gimnastyka, która pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego. Zajęcia w zależności od stopnia intensywności zalecane są zarówno dla osób lubiących wyzwania, jak i dla ludzi starszych, o słabszej kondycji.

Dla kogo:
• dla każdego – niezależnie od wieku i kondycji
• dla osób skarżących się na bóle pleców czy kolan

Polecane w szczególności na:
• ćwiczenie równowagi
• poprawę kondycji
• wzmocnienie kręgosłupa oraz całego ciała
• przywrócenie prawidłowej postawy
• pozbycie

Czas trwania zajęć 60 min

 

  • Step-aerobik

img4
Na zajęciach wykorzystujemy specjalną platformę o regulowanej wysokości.

Zajęcia są bardzo urozmaicone i zależą od struktury grupy.

Struktura zajęć może być nastawiona bardziej na trening kształtujący i wzmacniający lub na wydolnościowy i wtedy większa część zajęć przeznaczona jest na choreografię.

Step rozwija mięśnie całego ciała, a przede wszystkim mięśnie pośladków i nóg

Trening ma charakter ogólnorozwojowy, a jednocześnie poprzez trening kardio przez cały czas trwania zajęć, wpływa korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnia układ oddechowy.

Zajęcia urozmaicane są dodatkowymi przyborami jak:

• Ciężarki
• Gumy
• obciążniki

Czas trwania zajęć 60 min